top of page
  • Birgit

Koolipildid ja märkamised

Siit tuleb minu eelviimane blogipostitus! Tahan veel tsipakene rääkida minu märkamistest Belgia koolis ning jagada teiega paari pilti. Alustasin selle postituse kirjutamisega veel Belgias olles, mistõttu "minu kooli" all pean silmas minu Belgia kooli. :-)

 

Ehk isegi veidi humoorikaid kultuurilisi märkamisi minu Belgia koolielust.


Enamik minu kooli tüdrukuid kannab teatud käekotte. Sama kott, ainult koti värv ning nahk erineb. Seda moodi märkasin juba esimesel koolipäeval, pärast paarinädalast vaatlust sain teada ka käekotikeste firma: Balenciaga, mille avaldas üks mitte sellise koti omanik. Tegelikkuses muidugi pole kellelgi originaalkotti, vaid ostetud on ikka odavam versioon. :-)


Deodorandi laskmine pole häbiasi! Minu koolis Belgias on normaalne seda teha nii koolihoovis kui ka õpetaja ees klassis vahetunni ajal. Esimesel korral sellist asja nähes vajus mul suu natuke lahti küll, sest et jah, Eestis nii kombeks pole.


Õunasüdamikud ja banaanikoored - see on ju biolagunev! Niimoodi põhjendavad minu koolikaaslased seda, miks nad oma vahetunni ajal söödust ülejäänu koolhoovi murule maha viskavad. Ja niimoodi kümned ja kümned õpilased iga päev.


Herilased on äärmiselt hirmsad! Kui herilane inimese lähedusse lendab, jookseb ehmunud inimene kaugele minema. Kui herilane aga õuna peale maandub, visatakse õun karjatusega käest.

 

Minu koolis ei tohi kusagil telefoni kasutada, ka mitte vahetunni ajal koolihoovis. Õnneks jõudsin siiski mõned klõpsud teha, mille üle olen rõõmus, kuna muidu poleks mul ju meenutuseks midagi.


Koolimajad eestvaates (jah, need seal aia ees on prügikotid). Pilt tehtud paar päeva enne äratulekut. Minu tunnid toimusid kahjuks selles moodsamas majas. Vanem hoone on nii kaunis, nagu Harry Potter'i Sigatüüka kool!


Koolimajad tagantvaates.


Koridor ja koduklass 6C, kus ukse peal meie klassi pildid.


Minu koduklass. Imeline vaade sügisesele Nivelles'i linnale!

 

Ja nüüd jääbki vist üle ainult lõpupostitus valmis kirjutada...


À bientôt,

Birgit



bottom of page