top of page
  • Birgit

...

Avastasin täna hommikul, et kätte on jõudnud 1. märts.


Ma ei tea, kuidas see juhtus.


 

Mis siis veebruaris toimus?


Ühel nädalavahetusel käisime Prantsusmaal Lille'is vahetusisa õel külas. Lille meeldis mulle väga. Jalutasime ringi, sõime kohalikku erirooga welsh'i, õhtul sõitsime linnaratastega (mis oli äge). Hommikul magasime kaua ja sõime mu lemmikhommikusööki selles maailmajaos ehk pagarikojast toodud värsket baguette'i soolavõiga ja härjasilmi (praemuna), croissant'e ning pain au chocolat'sid. Ja kohvi. Njäm-njäm!

 

Hakkasingi kutsudega jalutamas käima. Olen seda nüüdseks kaks korda teinud.

Emmaga minu juures peale kooli "õppimas". Tegin talle eesti ja soome keele eristamise testi, mille ta edukalt läbis ning näitasin Evert Poomi naljavideot kookosveest, mille peale ta ka naeris.

 

Stellale sünnipäevakingiks korraldasin päeva Antwerpenis. Käisime kohvikus kuuma šokolaadi joomas ning ooperis! Mulle meeldis. https://operaballet.be/en/programme/2019-2020/der-schmied-von-gent

 

Ka mul oli see nädal koolivaheaeg. Laupäevast kolmapäevani olime YFUga Pariisis. Oli tore ja sain teiste vahetusõpilastega lähedasemaks. Jalutasime Marie'ga palju ringi, mis oli hästi tore, kuna nii nägime natuke ka "päris" Pariisi.

 

See pilt on tehtud 20. veebruaril. Nüüd on puudel juba pisikesi lehekesi, linnud laulavad, nartsissid õitsevad.

Tänasest teisipäevani toimub Nivelles'is grandioosne karneval, mille ühte proovidest käisime kaks nädalat tagasi vaatamas. Karnevalist kirjutan lähemalt märtsikuus. Meie õnneks möödub karnevalirongkäik meie tänavalt meie maja eest, mistõttu meil jääb vaevaks vaid uksest välja astuda.


Üks hommik kooliteel.

 

Üleeile käisime Emmaga rongiga Hollandis (ühes uues riigis veel käidud!) Maastrichtis. Linnamüür on väga Tallinna omaga sarnane, kuigi mitte nii terviklik.

Maastricht on Belgia linnadega arhitektuuriliselt hästi sarnane, ainult jalgrattaid on rohkem. :-)

 

Eile käisin Brüsselis muuseumis ning sinna jalutades nägin kõiksugused Euroopa Liidu tähtsad hooned ära.

Ja ükspäev tegin vastlakukleid. Kardemoni leidsin lõpuks pisikesest Aasia toidu poest Nivelles'is ning moosiks panin veinis keedetud (vms) pohlakeedist, mida süüakse jõuludel soolase toidu kõrvale. Minu arvates hea mõru ja magus koos. Ja jube veider on see, et siinne vahukoor maitseb teistmoodi kui vahukoor Eestis, see on mascarpone maitsega. Asi on tõenäoliselt selles, et siin on see rohkem kuumutatud (säilib suletuna toatemperatuuril kuid).


Veebruari jooksul on toimunud mõningaid arenguid mu sotsiaalelus. Näiteks on aset leidnud minu esimene väljaspool kooli belglasega midagi koos tegemine. Ja hakkasin ka oma sünnipäevapidu korraldama. Kerib-kerib. :-)

 

Koroonaviiruse tõttu on minu kooliekskursioon Itaaliasse (kaasaarvatud Veneetsiasse ha-ha-ha) pisut kahtlaseks muutunud. Eile võtsin mingisuguse reisikindlustuse. Peaksime startima 30. märtsil...


Kallid!

Birgit

bottom of page